wtorek, 28 września 2010

Wielki harmider i pakowanie walizki

Post z ostatniej minuty, siedzę na kremowym dywanie w bardzo wielkim rozgardjaszu, spodnie, topy, jeden sandal czarny, czarna kredka do oczu, pilniczek,,,, i tak bez liku, rzeczy wałęsają sie po podłodze i z częstotliwością 1 na 10 min trafiaja do niebieskiej torby z kółkami.
Ale czy ta torba nie jest za mała, czy ona pomieści wszystko co chcę zabrać...

I ta długa lista znajomych
1. Ramka dla Ardy od Julki
2 Karta sim dla Ardy...
3. Krokiety dla Eduardo
4. Barsz, czekolada mleczna Goplana dla Samiego
5 Polska wódka dla Tugsem
6. Plecak dla Adnana

I jescze
1. Szare buty z Turcji dla Aureli
2. Hałwa dla Moniki
3. Oliwki dla szwagra
4. szalik dla mamy
5....

I tak każdy po kolei podawał co chce do Turcji albo z Turcji. Jutro jescze wstaje o 7 bo na 9:00 do pracy i bede siedziec tam 12 godzin, nie mam nic zrobione( taaa i jescze siedze zeby napisać tę notkę), podczas pracy wyskocze na zakupy.
Najlepsze co może byc nie wiem jescze jak pojade na lotnisko, jak sie z niego wydostane na Konyalti i jak zabiore klucze od mieszkania....aaaaaaaaaaaaaa

Ogarnia mnie panika, pewnie jescsze w nocy coś skrobnę...

4 komentarze:

niewielka pisze...

:) trzymam kciuki, dasz rade, zapewne obmyślisz jakieś dobre rozwiązanie:)Baby tak mają, coś o tym wiem:)
pozdrowionka

Roma pisze...

powodzenia ! i miłego wygrzewania się :)

Anonimowy pisze...

czesc Basiu, wpadłam na Twojego bloga i jestem pod wrazeniem. ;) kooocham Turcję, jestem nią zafascynowana. wręcz zaczynam miec jakaś obsesje, slucham tureckiej muzyki, ogladam zdjecia, czytam książki, reportaże, blogi... byłam w Turcji dwa razy( z rodzicami,) ;P jednak nie mialam szansy zwiedziec tej niekomercyjnej Turcji... prawdziwej <3 jestem w 2kl. lo, chciałabym po maturze zrobić kurs pilota i wyjechać tam na parę miesiecy. Ciagnie mnie tam niesamowicie. Mam pytanie, czy "erasmus" dotyczy tylko studentów? Czy mogłabys polecić mi jak łatwo poznać osoby tak bardzo zafascynowane Turcją, które chciałyby pojechać tam ze mną w czasie wakacji ? Fakt, rodzice nie będą juz mieli obiekcji bo skoncze 18l. Proszę opowiedz wiecej o swoim pobycie w Turcji.
jezeli znajdziesz chwilkę czasu,;)
mój mail:
never_too_late_16@hotmail.com

Monika Zawadzka pisze...

Bardzo ciekawie napisane. Super wpis. Pozdrawiam serdecznie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...