niedziela, 19 września 2010

WAKACJE i wakacyjna piosenka...

Witam wszystkich w niedzielne już popołudnie, już od kilku dni zabieram się do napisania posta o mnie moich myślach i zawirowaniach . Ja człowiek uzależniony od Turcji znowu zaczęłam myśleć o wyjeździe. Mimo, że organizuję projekt w Mardin to chce odwiedzić znajomych w Antalyi. Nie nienawidzę leżenia plackiem na słońcu ale teraz zrobię wyjątek i poleżę aż mi pot pocieknie w najbardziej zaokrąglonych częściach bladego ciałka.
Jeszcze jak słucham muzyki takiej wakacyjnej to wracają wszystkie wspomnienia :) Więc dzisiaj tak wakacyjnie. Trzymajcie za mnie kciuki żebym kupiła tani bilecik:) Dzisiaj jescze dostałąm emaila od znajomego -Eduardo(Hiszpan poznany podczas Erasmusa w Turcji), że w planowany dzień jak mam przyjechać go nie będzie w Antalyi ale zostawi mi klucze więc byle do przodu, zakwaterowanie już mam :D Mam wiele innych znajomych ale chcę zrobić wszystkim niespodziankę.

Ahaa a dzisiaj w miejscu mojej pracy jest loteria , która trwała od sierpnia więc wyjadę pięknym autem.

Miłego popołudnia

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

masz zdecydowanie za dobrze z tymi podroznami kolezanko! :P

Unknown pisze...

Hej Anonimku:) Ten rok okrzyknęłam rokiem podróży więc spełniam go :D i zapraszam na opisy z tych właśnie dni :D
Jestem uzależniona od przemieszczania się :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...