wtorek, 31 stycznia 2012

Orientalna zima

Na dworze zimno jak nie powiem gdzie... rano to mi przy wdychanym powietrzu zamarzł nos. Za tydzień do Istanbulu ( AGAIN :), koleżanki z pracy już się śmieją, że się do mnie nie odzywają za te moje podróże. Ale co ja juz tak mam.

W Istanbule podobno śnieg, ucieszyłam się bo chciałabym zobaczyć Takim w śniegu, Błękitny Meczet z soplami lodu czy Hagie Sophie pod puchem... ale są też tego minusy bo już czytałam, że są odwołane loty. Hmm jakoś mnie to nie dziwi bo zawsze muszą być jakieś przygody jak się gdzieś wybieram. 

Potwierdzając regułę " więcej szczęscia niż rozumu " kupiłam bilet niecały miesiąc temu za uwaga... 381 zł PLL LOT z bagażem 20km posiłkiem na pokładzie i do tego wyborem miejsca w samolocie :D ... reguła potwierdzona.  Dla tych, którym Turcja kojaży się tylko z ciepłem kilka zdjęc :) 
Miłego ogrzewania przy kubku ciepłej herbaty:)
Selamlar


Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...