piątek, 23 września 2011

Kołowrotek

Jak wygląda moje życie,

Jak kołowrotek dla chomika, ale poważnie ganiam tak jak on z tym, że ja osiągam jakieś cele. Od września moja doba trwa po 18 godzin więc możecie sobie wyobrazić jak długo trwa noc i czas na tz odpoczynek(czemy tz, bo nawet kładąc się do łózka mam 1000 myśli, tysiąc pomysłów na życie i podróży).
 A co zajmuje moje dni

  • praca na pełny etat po 12 h z min 20h nadgodzin miesięcznie
  • studia( praktycznie co weekend sobota i niedziela- 70km od domu i to transportem publicznym) NOWOCZESNY NAUCZYCIEL ZAWODU już wiem dlaczego nowoczesny bo na nic nie mamy czasu 
  • praktyki w liceum jako nauczyciel przedmiotów zawodowych
Moja kochana organizacja AEGEE poszła trochę na bok ale od 21 sierpnia zaczęłam pracę w AEGEE EUROPE na szczeblu europejskim, jestem członkiem ekipy VISA FREEDOM WORKING GROUP z czego cieszę się ogromnie bo już  w Hiszpanii chciałam do niej należeć. 

Śpię po kilka godzin wstaje z uśmiechem na twarzy bo wiem, że biorę życie a nie wegetuję. Mimo że nie mam często czasu nawet na sen to cały czas chciałabym więcej i więcej, grafik w pracy ułożyłam już do końca tego roku:) więc mogę snuć plany na przyszły...

Mam nadzieję, że w Paryżu trochę zwolnię, posiedzę sobie na zielonej trawce gapiąc się na ludzi mam dwa dni Tylko dla mnie a potem spędzę je w gronie starych przyjaciół...

Kolorowych snów:*

2 komentarze:

ERROR 404 pisze...

Witaj!
Ja studiowałem dziennie. Obecnie jestem nauczycielem historii i Wiedzy o Społeczeństwie ale jeszcze się nie załapałem do żadnej szkoły.

Prowadzisz ciekawego bloga. Pozdrawiam :)

Unknown pisze...

Dziękuję bardzo za ciepłe słowa :)
Z pracą to zawsze rożnie bywa ale trzymam kciuki :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...